• +420 261 711 011
  • Doprava zdarma od 3 500 Kč bez DPH
(Přístup pro hosty)
X Přihlášení do internetového obchodu
  • Prosím zadejte své přihlašovací údaje
  • Jméno uživatele
  • Heslo
  • Zapoměl jste heslo?
  • Ještě nemáte účet? Chcete vidět přímo Vaše speciální ceny?
  • Registrovat
X
Rychlý nákup
  • Číslo zboží (8místné)
  • Množství
Jazyky X Český

Multifunkční výdejní automaty

// S DISTRIBUČNÍ APLIKACÍ IDS PRO ZAJIŠTĚNÍ AŽ 50% ÚSPORY

 

 Multifunkční výdejní automaty
Leták ke stažení zde.

IDS APLIKACE

Multifunkční výdejní automaty» IDS - INTEGRATED DISTRIBUTION SYSTEM

Spolu s automatem dodáváme také software IDS (Integrated Distribution System). Tento nástroj umožňuje snadnou správu dat a rychlou komunikaci mezi serverem a výdejním automatem. Aplikace IDS poskytuje přehled s podrobnými informacemi o distribuovaných produktech a aktuálním inventáři prostřednictvím webového prohlížeče, který je dostupný na jakémkoli zařízení. Aplikace je přizpůsobena specifičnostem a potřebám podniků ze všech odvětví průmyslu. Kombinace softwaru a výdejního automatu poskytuje maximální kontrolu spotřebovaného zboží ve výrobních podnicích. To přispívá ke zvyšování kvality práce v odděleních nákupu, výroby, BOZP a controllingu, a také mezi samotnými zaměstnanci.

IDS APLIKACE ZAJIŠŤUJE:

  • řízení jednotlivých produktů, kategorií produktů, podniků a distributorů, zaměstnanců, RFID karet, uživatelů systému a automatů
  • možnost definovat, vytvářet a tisknout veškeré reporty
  • stálý přístup k zásobám
  • automatický přenos informací o stavu systému oprávněným osobám

 

AUTOMATICKÉ SKLADY

Kombinace prodejního automatu a integrovaného distribučního systému (IDS) umožňuje 24hodinovou kontrolu distribuce spolu s trvalou dostupností produktů.

  • » dostupnost 24h/7 – produkty lze vyzvednout bez ohledu na pracovní dobu skladu
  • » zásoby pod kontrolou – snížení zásob a důkladné monitorování produktu
  • » pokles spotřeby produktů až o 50% – díky plné kontrole nad distribučním procesem a možnosti nastavit individuální limity pro každého zaměstnance
  • » okamžité generování reportů – možnost vytvořit seznamy odkazů, které jsou vhodné pro nákup, bezpečnost práce a oddělení controllingu a účetnictví
  • » zjednodušení dodávek – stálý přístup k aktuální úrovni zásob
  • » úspora času – minimalizuje čas potřebný pro odběr produktů zaměstnanci
  • » žádné chyby – přístup ke každému produktu je přiřazen jednotlivým zaměstnancům v závistlosti na oddělení

 VIDEO ke stažení ...

Tato stránka používá Cookies. Soubory Cookies nám slouží k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti. Více informací zde. Používáním našich služeb souhlasíte s používáním souborů Cookies a zásad ochrany osobních údajů.